Apr 4, 2011

saya rindu dia

Bismillahirrahmanirrahim



DIA selalu menggembirakan hati saya, mula-mula sebelum kehadiran DIA, hidup saya terasa kosong. Tiba-tiba ALLAH anugerahkan suatu sinar. Dengan sikap yang lebih suka mendiamkan diri dan banyak rahsia, hanya DIA saya curahkan rahsia. Sebelum kehadiran dia, semuanya saya ceritakan dalam puisi dan cerpendek yang terlukis di atas kertas bergaris panjang itu, kadang-kadang kertas kosong yang kudus.. Terlalu banyak kisah suka dan duka, dia simpan di dalam “diari hatinya”. DIA tak pernah bersuara, sama ada memberikan saya motivasi atau memarahi saya tatkala saya lemah. Walaupun dia bisu, dia tak ada tangan untuk membelai saya, tapi saya tak pernah pandang dia sebagai makhluk ALLAH yang serba kekurangan. Bagi saya, DIA yang paling memahami saya. Walaupun kadangkala orang lain pandang pelik kat DIA ketika saya keluar “dating” dengannya, tapi saya tak kisah, kerana semuanya dah dicop HALAL!










beberapa minggu yang lepas,semasa ada riot di mesir,saya tnggalkan dia..saya x mampu nk bawa dia..oleh itu,perubatan cawngan tanta yang jaga dia..di malaysia,saya sungguh risau keadaan dia..pasti dia keseorangan tanpa teman..saya rndu dia..

kni,saya berada di mesir dah 3 minggu,tapi masih tidak jumpa dia lagi..merajukkah dia dengan saya??tiap2 hari terngatkan dia..kenaspa dia x datang2 kepada saya..apa yang saya dah buat salah padanya??i wonder y??adakah da dah berubah hati??

pagi tadi,tiba-tiba saya teringat..yang dia mash lagi di bilk perubatan..owh..tidak!!!!!!!!!!!
saya lupa yang dia masih berada di situ..saya lupa nak ambil dia...
owh MY BELOVED Hp laptop,maafkan saya kerana mengabaikan awak sementara waktu...
petang ni saya jenguk dan ambil bawa awak balk yer...tunggu saya tau..
Saya terlalu perlukan awak ketika ni! Semua nota exam saya dalam hati awak… semua karya saya ada dalam jiwa awak… cepat balik ya!

2 comments:

Anonymous said...

haha...meera2.. :P wat suspen jer! btw. miss u dear~

princess ameera said...

hehe...miss u too dear!!!