Sep 5, 2011

kasih nan abadi


Assalamualaikum..Sufi,apa khabar ..? lama betul tak jengah disini..alasannya, masih seperti dulu..sibuk..tak sempat..tak da masa dan sebagainya..perlukah..??Allah...maafkan ana Sufi..

Sufi,
banyak sangat cerita yang ana ingin kongsikan bersama..rasanya dah berapa bulan kita x bersua kan..tapi ana yakin Sufi pun memahami ana..sejak dari bulan 3 sampi sekarang baru ana berkesempatan untuk on9..bukan masalah internet..tapi ana perlukan sedikit tumpuan untuk tahun 1 ni..yela,sebagai pelajar medic bukannya senang,segalanya perlu dikorbankan semata-mata untuk masyarakat ..insyaALLAH..

ok,sepanjang ketiadaan Sufi dengan ana,banyak sangat peristiwa yang berlaku dalam kehidupan seharian..terlalu banyak sangat kejadian dan ciptaan ALLAH yang sangat mengagumkan ana..apatah lagi berlaku disekeliling ana..kadang-kadang rasa ingin mengalirkan air mata apatah lagi jika ciptaan atau apa2 yang berlaku tu melibatkan ana sendiri..Allahu akhbar..hanya Dia sahaja yang tahu...

Bila Dia dah menyentuh hati ini,sukar untuk Dia lepaskan..ana yakin selagi ana bersamaNya,selagi itu Dia akn bersama ana juga..cuma kadang2 manusia ini antara sedar atau pun tidak...sebab itu di dunia ini Dia ciptakan bayak jenis dalam kalangan manusia itu sendiri..ada yang bersyukur..ada yang x bersyukur,ada yang jahil ada yang x..dan macam2 lagi la..cuma ana nak highlight disini,banyak pengalam hidup yang ana kutip dari jenis kebanyakan manusia ini..Bijak Allah itu,bagi ujian pada ana melalui banyak cara..alhamdulillah setakat ini ana dapat melepasinya walaupun kadang2 merangkak lemah..alhamdulillah..

sufiku,
ana berharap sangat engkau xakan jemu untuk mendengar coleteh2ku selepas ini..sebab engkau la teman yang xkan pergi selama ana dlm kesedihan selain Allah:)..stay tuned..hehe


salam penghayatan...Allah..hebat ciptaanMU..
.

Strive for Mardhatillah

No comments: