Feb 2, 2012

just want to silence

27 january 2012

Terasa macam nak menjadi orang yang bisu dua tiga hari ni..
Tapi saya tak nak jadi orang yang pekak dan buta..
Mungkin suatu hari nanti..
Allah menguatkan hati saya sekuat-kuatnya...
Saya mampu mengatakan apa yang saya ingin katakan sebenar-benarnya...


Allah..niat hati nak tenangkan insan lain..
Alih-alih hati kita yang tak tenang....
Saya hanya mengatakan apa yang saya ingin katakan..
Tak berniat untuk tunjuk bagus...
Tak berniat untuk menyinggung sesiapa...
buat keluarga yang tersayang,
saat dan ketika ini rindu benar bersama kalian..
maafkan andai ada hati yang terluka..
kita insan biasa..
jom kita menadah tangan pada DIA


Sahabat...biarkanlah saya seketika...
Biarkanlah hati ini terawat sendiri...
Teruskan lah hidup dengan baik...


Allah...Dah lama rasanya tak bertanyakan khabar seorang sahabat ni...
Hanya mampu mendoakan kebahagiaan dan kesejahteraannya....
Biarlah Allah yang menjaga dia di dunia ini...kerana DIA lah sebaik-baik penjaga


STRIVE FOR MARDHATILLAH

No comments: